Danas rijetki kupuju veće Toyote koje nisu hibridi, no RAV4 s benzinskim motorom pokazao se kao dobra i jeftinija alternativa. Usporedivi benzinac jeftiniji je oko 30.000 kuna od hibridnog RAV4, a to je već prilično primamljiva razlika. Pogotovo zato što je benzinski model prilično dobar.

Benzinski motor uvelike se razlikuje se od današnjeg standarda, odnosno nema turbo. No to se na testu nije pokazalo problemom. Dvije litre obujma je dovoljno za popriličnih 175 KS, snage i okretnog momenta u svakom trenutku ima dovoljno, motor je dosta elastičan i može ga se voziti i na manjim okretajima. A i potrošnja nije loša, baš suprotno. Prosjek od 7,3 l/100 km na testu u mješovitoj vožnji i 8,1 litara u gradu nas je ugodno iznenadio. Je, to je više nego bi trošio hibrid, no manje nego što troši većina benzinskih motora kod konkurencije.

Jedino što nam se nije svidjelo je CVT automatski mjenjač. On evidentno “krade” performanse, ubrzanje do 100 km/h traje popriličnih 11 sekundi. Mjenjač nije za jurnjavu, no zato je majstor za komfor kad se vozite umjereno. Zapravo, čitav automobil je mnogo više udoban nego sportski što njegov izgled ne daje naslutiti.

Pohvale zaslužuje i pogon an sve kotače koji RAV4 čini sasvim solidnim terencem. Mjesta je u izobilju. materijali su vrhunski, a izrada također. Oprema je vrlo dobra s dodirnim zaslonom 8”, dvozonskom klimom, kamerom...

Japanska legenda i bez hibrida može biti dovoljno štedljiva

 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI
masa: 1560 kg
dimenzije: 460x186x169 cm
obujam: 1987 ccm
snaga: 129 kW/175 KS
0-100 km/h: 11,0 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 5,9 l/100 km
cijena: 297.300 kn (testni model), 234.900 kn (osnovni model)


28.08.2020.

24sata.hr