AUDI ELEKTRIČNI Q4 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]()
ATRAKTIVNI Audijev dizajn i coupeovska forma u kombinaciji s električnim
pogonom su ono za čim tržište trenutno vapi. Iz Ingolstadta stiže
odgovor, i to vrlo brzo.
![]() ![]()
Audi je online premijerom predstavio Q4 Sportback e-tron, koncept kojim
se nastavlja prošlogodišnja priča s „običnim“ Q4, koja će veliko finale
imati dogodine, kad na ceste stignu proizvodne izvedbe. U načelu
Sportback se tek siluetom razlikuje od prijašnje studije, s dodatno
ukrašenom prednjicom, zatvorenom maskom i tankim LED-icama.
Straga veće promjene sa snažno položenim stražnjim staklom, izbačenim ramenima ispod kojih se ponosno ističu 22-inčni naplatci. I baš kao što smo najavljivali, Audi je finiširao atraktivnim svjetlima, osvijetljenom e-tron oznakom i integriranim spojlerom. Duljinom od 4,6 m i visinom od 1,6 m Sportback je jedan centimetar dulji i niži, čime se dobilo na dinamičnosti forme.U kabini digitalni kokpit dolazi na novu razinu. Plutajućim ekranom upravlja se svime osim klimom, a osim 12,3-inčnog središnjeg zaslona voza, dobiva svoj s mjernim instrumentima. Moderan dizajn zaokružit će atraktivan selektor mjenjača.Iznenađenja nema ni u pogledu pogona. Baterije su od 82 kWh, dok sinergijski učin pogona od 306 KS osiguravaju stražnji elektromotor od 204 KS i 310 Nm te prednji sa 102 KS i 150 Nm. Stotka je tu za 6,3 sekunde, ali dalje od 180 km/h se ne može. WLTP standard kaže kako je 450 km dosega sigurna stvar, dok će izvedba sa stražnjim pogonom moći 50 km više. Konačno, recimo kako Audi kaže da je osigurana kompatibilnost s punjačima snage do 125 kW, što znači da je za 80% kapaciteta dovoljno nešto više od pola sata.Lako je zaključiti kako je Audi načelno spreman za lansirane novog modela. Vjerojatno ćemo čekati da Volkswagen izbaci i4, a onda će tijekom iduće godine stići i Q4, zajedno sa Sportback izvedbom. I ne sumnjamo da će odlično proći. INDEX.HR 10.07.2020.
|
< Prethodno | Sljedeće > |
---|