Vozna svojstva automobila jako ovise o kvaliteti gume.
Nove gume trebali biste prvih 200 do 300 km razraditi na srednjoj
brzini, po mogućnosti na suhom kolniku kako bi se površina izbrazdala te
kako bi se postigla optimalna vozna svojstva. Većina oštećenja na
gumama uzrokovana su nepravilnim tlakom. Preporučujemo da tlak u gumama
provjerite svaka dva tjedna. Pritom ne zaboravite na rezervni kotač.
Podatke o pravilnom tlaku u gumama naći ćete na unutarnjoj strani
poklopca spremTestovi su pokazali, da je put kočenja kod kočenja uz zakonski minimalni
profil gume (u većini europskih zemalja 1,6 mm) na mokrom kolniku
dvostruko duži u odnosu na nove gume (dubina profila 8 mm). Ova
minimalna dubina profila odnosi se i na rezervni kotač. Kod zimskih guma
propisana dubina profila iznosi najmanje 4 mm. Profil možete izmjeriti
preko pokazivača dubine profila koji je uvijek smješten u najdubljim
utorima profila. Načelno ipak vrijedi pravilo što prije zamijenite gume
(optimalno na 3 mm dubine profila kod ljetnih guma) to je veća sigurnost
u vožnji i prometu. Sve četiri gume potrebno je montirati s jednakom
izvedbom i dubinom profila po osovini.nika za gorivo ili u Uputama za uporabu.Gume je potrebno također čistiti, osobito prije skladištenja. Ne
koristite sredstva za čišćenja koja sadrže otapala ili ulja. Ta sredstva
oštećuju gumu. Najbolje koristite čistu vodu s malo sapuna ili sredstva
za pranje suđa. Skladištenje guma je izuzetno važno za njihov dug
vijek. Velik broj servisa nudi besplatno ili tek uz minimalnu naknadu
skladištenje zimskih, odnosno ljetnih guma dok ih ne koristite, ovisno o
sezoni. Ondje se pravilno označavaju (smjer kretanja i položaj gume),
provjerava se ima li oštećenja te se propisno čuvaju u mračnoj suhoj
prostoriji. Pročitajte i savjete u članku na linku STAVITE ZIMSKE GUME NA AUTOMOBIL KADA SU TEMPERATURE ISPOD +7 STUPNJEVA.
|